Pomożemy Ci w każdym problemie związanym z komputerami! Aby jeszcze szybciej udzielić Ci wsparcia w sytuacji awaryjnej, uruchomiliśmy usługę pomocy telefonicznej oraz dostęp do pomocy online, za pośrednictwem dedykowanej platformy typu Helpdesk. Program wsparcia serwisowego realizujemy na terenie Gdańska oraz Trójmiasta.
IT-Ebart to usługi informatyczne szyte na miarę! Skorzystaj z naszych różnorodnych programów obsługi serwisowej dostosowanych do realnych potrzeb i oczekiwań Twojej firmy. W ramach umowy serwisowej kompleksowo pomożemy Ci w usuwaniu awarii, optymalizacji sprzętu IT w Twojej firmie czy instalacji nowych rozwiązań.
Idea Helpdesk oparta jest o platformę online za pośrednictwem której przekazywać możesz zgłoszenie awarii bądź swoje uwagi czy zapytania dotyczące danego problemu. Korzystając z Helpdesk oszczędzasz mnóstwo czasu i zyskujesz pewność, że Twoje zgłoszenie rzeczywiście dotrze w krótkim czasie do osoby odpowiedzialnej za opiekę nad Twoją firmą.
Helpdesk można najkrócej określić jako "Usługi informatyka w firmie za połowę ceny"! Za pośrednictwem tego rozwiązania przekażesz nam zgłoszenie awarii systemu w Twojej firmie w ciągu zaledwie kilku sekund! Usterkę usuniemy w najkrótszym możliwym czasie, dzięki czemu system komputerowy Twojej firmy znowu będzie sprawnie działał!