Usługi informatyczne EB@RT
ul. Piastowska 80-358
GDAŃSK, GDYNIA, SOPOT
kontakt@it-ebart24.pl 510211096

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Nasza oferta

  • Helpdesk
  • Konfiguracja, instalacja sieci komputerowej LAN, WI-FI
  • Usuwanie wirusów, spyware, koni trojańskich oraz innego złośliwego oprogramowania
  • Instalacja systemów operacyjnych windows xp, vista, 7, 8, 10 oraz linux oraz innego oprogramowania adobe, chrome, skype, gg, firefox, opera, kodeki, odtwarzacze video, ...
  • Wymiana podzespołów płyty główne, procesory, pamięci RAM, dyski twarde, napędy optyczne, karty graficzne, sieciowe ....
  • Doradztwo w wyborze najlepszego sprzętu
  • Czyszczenie sprzętu komputerowego
  • Kursy i szkolenia w obsłudze komputerów, oprogramowania
  • Sprzedaż sprzętu sieciowego firmy CISCO.
  • Sprzedaż Oprogramowania zabezpieczającego F-SECURE, AVAST,  symantec, kaspersky LAB
  • Sprzedaż oprogramowania microsoft, adobe, corel ...,
  • Wykonywanie instalacji elektrycznych (dom, biuro, mieszkanie)
  • Wymiana instalacji elektrycznej
  • Montaż różnego typu rozdzielnic zasilających
  • Montaż osprzętu elektrycznego gniazdka, wyłączniki
  • Podłączanie kuchenek elektrycznych, płyt indukcyjnych  (gwarancja)
  • instalacja alarmu 
  • Sprzedaż sprzętu komputerowego, sieciowego,, tabletów, nawigacji GPS czy telefonów komórkowych takich marek jak SAMSUNG, VORDON, APPLE, LENOVO, ASUS, HP, MODECOM
  • Sprzedaż drukarek HP,RICOH, EPSON, SAMSUNG, BROTHER,   oraz materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery bębny oryginalne lub  wysokiej jakości zamienniki takich firm jak UNI-1, Asarto, Bulk,Develop, HP, Konica minolta, Canon, Dell, Samsung, Brother, Epson, Lexmark, Oki ,Panasonic, Ricoh, Xerox, Utax, Eprom) 
  • Sprzedaż lokalizatorów GPS IKOL
  • Firmy zapraszamy na naszą platformę  b2b it-ebart-b2b.platforma.ab.pl\
  • Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta i jako kolejna forma sprzedaży i świadczenia usług przez naszą firmę są umowy serwisowe. 
  • Coraz większe grono firm korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego, pozwala na planowanie wydatków związanych z obsługą informatyczną i sprzętem przy zwiększeniu bezpieczeństwa pracy.
  • Usługi serwisowe - główne zalety:
  • Stałe koszty (cena za godzinę lub opłata ryczałtowa, abonament)
  • Brak kosztów zatrudnienia personelu IT, techników serwisu
  • Brak zwolnień lekarskich, urlopów, nieobecności w pracy
  • Niższy koszt w stosunku do zatrudniania na umowę o pracę
  • Umowa serwisowa określa zakres świadczonych usług i wymagane czasy reakcji, jej zapisy są każdorazowo indywidualnie negocjowane z klientem . Dzięki temu treść umowy jest optymalnie dostosowana do wymagań klienta.
  • Proponujemy naszym Klientom obsługę infrastruktury IT alarmowej oraz elektrycznej na bazie:
  • Umowy Serwisowej z wykupionym pakietem godzin
  • Umowy Serwisowej z gwarantowanym czasem reakcji
  • Umowy Serwisowej z wykupionym pakietem godzin i gwarantowanym czasem reakcji 
  • Jest to umowa przeznaczona przede wszystkim dla tego grona Klientów, dla których ciągłość pracy systemu informatycznego jest bardzo ważna. W ramach umowy Zleceniodawca otrzymuje ustalony indywidualnie pakiet godzin do wykorzystania przy pracach administracyjnych i pomocy technicznej. 
  • W ramach umowy zobowiązujemy się do
  • utrzymywania infrastruktury informatycznej oraz systemów alarmowych Zleceniodawcy w stanie stałej gotowości do pracy,
  • prowadzimy stały monitoring kluczowych elementów,
  • z wyprzedzeniem informujemy o punktach grożących awarią.
  • Stała opieka administracyjna zapewnia
  • właściwą konfigurację poszczególnych elementów infrastruktury,
  • bezpieczeństwo danych i monitorowanie stanu zabezpieczeń,
  • szybką reakcję na wszelkie nieprawidłowości.
  • niższe koszty obsługi w porównaniu do etatu.
  • W przypadku awarii gwarantujemy
  • dostępność specjalistów, niezbędnych do szybkiego rozwiązania problemu, 
  • przystąpienie do czynności serwisowych w czasie określonym w umowie
  • Powyższa umowa może dotyczyć całego środowiska informatycznego lub jego fragmentów, szczególnie istotnych dla Zamawiającego. W celu dostosowania świadczonych usług do wymagań Klienta - umowy zazwyczaj zawierają dodatkowe, indywidualnie negocjowane elementy. 
  • Wszystkie umowy serwisowe dopasowywane są pod potrzeby klienta.

Polub NAS!!!