Konfiguracja, instalacja sieci komputerowej LAN, WI-FI
Usuwanie wirusów, spyware, koni trojańskich oraz innego złośliwego oprogramowania
Instalacja systemów operacyjnych windows xp, vista, 7, 8, 10 oraz linux oraz innego oprogramowania adobe, chrome, skype, gg, firefox, opera, kodeki, odtwarzacze video, ...
Wymiana podzespołów płyty główne, procesory, pamięci RAM, dyski twarde, napędy optyczne, karty graficzne, sieciowe ....
Doradztwo w wyborze najlepszego sprzętu
Czyszczenie sprzętu komputerowego
Kursy i szkolenia w obsłudze komputerów, oprogramowania
Podłączanie kuchenek elektrycznych, płyt indukcyjnych (gwarancja)
instalacja alarmu
Sprzedaż sprzętu komputerowego, sieciowego,, tabletów, nawigacji GPS czy telefonów komórkowych takich marek jak SAMSUNG, VORDON, APPLE, LENOVO, ASUS, HP, MODECOM
Sprzedaż drukarek HP,RICOH, EPSON, SAMSUNG, BROTHER, oraz materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery bębny oryginalne lub wysokiej jakości zamienniki takich firm jak UNI-1, Asarto, Bulk,Develop, HP, Konica minolta, Canon, Dell, Samsung, Brother, Epson, Lexmark, Oki ,Panasonic, Ricoh, Xerox, Utax, Eprom)
Sprzedaż lokalizatorów GPS IKOL
Firmy zapraszamy na naszą platformę b2b it-ebart-b2b.platforma.ab.pl\
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta i jako kolejna forma sprzedaży i świadczenia usług przez naszą firmę są umowy serwisowe.
Coraz większe grono firm korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego, pozwala na planowanie wydatków związanych z obsługą informatyczną i sprzętem przy zwiększeniu bezpieczeństwa pracy.
Usługi serwisowe - główne zalety:
Stałe koszty (cena za godzinę lub opłata ryczałtowa, abonament)
Brak kosztów zatrudnienia personelu IT, techników serwisu
Brak zwolnień lekarskich, urlopów, nieobecności w pracy
Niższy koszt w stosunku do zatrudniania na umowę o pracę
Umowa serwisowa określa zakres świadczonych usług i wymagane czasy reakcji, jej zapisy są każdorazowo indywidualnie negocjowane z klientem . Dzięki temu treść umowy jest optymalnie dostosowana do wymagań klienta.
Proponujemy naszym Klientom obsługę infrastruktury IT alarmowej oraz elektrycznej na bazie:
Umowy Serwisowej z wykupionym pakietem godzin
Umowy Serwisowej z gwarantowanym czasem reakcji
Umowy Serwisowej z wykupionym pakietem godzin i gwarantowanym czasem reakcji
Jest to umowa przeznaczona przede wszystkim dla tego grona Klientów, dla których ciągłość pracy systemu informatycznego jest bardzo ważna. W ramach umowy Zleceniodawca otrzymuje ustalony indywidualnie pakiet godzin do wykorzystania przy pracach administracyjnych i pomocy technicznej.
W ramach umowy zobowiązujemy się do
utrzymywania infrastruktury informatycznej oraz systemów alarmowych Zleceniodawcy w stanie stałej gotowości do pracy,
prowadzimy stały monitoring kluczowych elementów,
z wyprzedzeniem informujemy o punktach grożących awarią.
Stała opieka administracyjna zapewnia
właściwą konfigurację poszczególnych elementów infrastruktury,
bezpieczeństwo danych i monitorowanie stanu zabezpieczeń,
szybką reakcję na wszelkie nieprawidłowości.
niższe koszty obsługi w porównaniu do etatu.
W przypadku awarii gwarantujemy
dostępność specjalistów, niezbędnych do szybkiego rozwiązania problemu,
przystąpienie do czynności serwisowych w czasie określonym w umowie
Powyższa umowa może dotyczyć całego środowiska informatycznego lub jego fragmentów, szczególnie istotnych dla Zamawiającego. W celu dostosowania świadczonych usług do wymagań Klienta - umowy zazwyczaj zawierają dodatkowe, indywidualnie negocjowane elementy.
Wszystkie umowy serwisowe dopasowywane są pod potrzeby klienta.